Betalen, Verzending & retourneren

Betalen

Op het moment is het mogelijk dat u bij betaling de melding krijgt dat de betaling niet is gelukt, terwijl op de betaling wel is afgeschreven van uw bankrekening. Samen met Mollie.com zijn we druk doende om dit probleem op te lossen. Tussentijds proberen we, zodra wij uw bestelling hebben ontvangen, u direct een bestelbevestiging te sturen, om aan te geven dat een en ander in orde is. Onze excuses voor het ongemak.

U kunt bij ons op verschillende manieren betalen en wel via de volgende methodes:

 - iDeal

- Sofort Banking

- KBC/CBC-betaalknop

- Bancontact/Mistercash

- Belfius/Directnet

- Overboeking

- Onder rembours

 Betalingen lopen via Mollie.com. Op uw afschrift zult u dan ook de naam Mollie of Stg. Mollie Payments zien i.p.v. Christaas.nl. Mocht u vragen hebben over uw betaling dan kunt u vanzelfsprekend contact met ons opnemen via 0031 (0)6-22117834 (tijdens kantooruren) of vraagje@christaas.nl (24/7).

Wij zullen zo snel mogelijk, in ieder geval binnen 24 uur, reageren.

 

Verzending

Zodra uw betaling is ontvangen, gaan wij voor u aan de slag. Aangezien alle producten handgemaakt zijn, neemt dit enige tijd in beslag. Wij streven er echter naar om binnen 24 uur uw bestelling verzendklaar en bij een Post.NL-locatie afgeleverd te hebben. Afhankelijk van de drukte bij Post.NL, neemt de levering 3-5 werkdagen in beslag.

Vanzelfsprekend ontvangt u van ons een track&trace-code, waarmee u de zending kunt volgen.

Hebt u vragen over de bezorging of geeft u de voorkeur aan een andere bezorger? Neemt u dan gerust contact op met ons via 0031 (0)6-22117834 (tijdens kantooruren) of vraagje@christaas.nl (24/7).

 

Retourneren/herroeping

Is een bestelling niet naar wens? Of ziet u af van de aankoop? Dan kunt u -zonder opgaaf van redenen- aanspraak maken op uw wettelijke bedenktijd van 14 dagen. Deze bedenktijd gaat in op het moment dat u uw bestelling hebt ontvangen. Om van dit recht gebruik te kunnen maken, vult u het formulier retouraanvraag in. Wij zullen dan z.s.m., doch uiterlijk binnen 48 uur, contact met u opnemen om het probleem op te lossen.

Wij zullen zo spoedig mogelijk zorgdragen voor terugbetaling van het door u betaalde bedrag, doch uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de door u retour gezonden bestelling.


Het formulier retouraanvraag vindt u onderaan de pagina onder het kopje “retourneren”.

Vanzelfsprekend mag u ook contact opnemen via 0031 (0)6-22117834 (tijdens kantooruren) of vraagje@christaas.nl (24/7).


De kosten voor de retourzending worden niet vergoed.

Voor de wettelijke grondslag en nadere uitwerking van het bovenstaande verwijzen wij u naar onze Algemene Voorwaarden.